
Деякі охоронні компанії використовують сучасні програми для автоматизації розподілу смен. Це оптимізує процес. Працівники чітко знають свої робочі зміни, що зменшує кількість накладок. Але таке програмне забезпечення досить дорого коштує.
Для компаній, які складають графіки вручну, автоматизація, безумовно, могла б позитивно вплинути на оптимізацію планування змін, але не обов'язково на охоронців.
На думку HR-експертів сфери безпеки, важливою проблемою, яка впливає на плинність кадрів в охоронному бізнесі, є відсутність необхідного виробничого навчання на місцях. Для охоронців можуть організувати, в кращому випадку, 40-годинне професійне навчання (часто менше), задіявши більш досвідчених колег або керівників, а потім, передбачається, що майбутні співробітники самі в змозі прочитати і зрозуміти посадову інструкцію та документи, що регламентують їх діяльність, і виконувати їх найкращим чином. У свою чергу останнім часом клієнт стає все більш вимогливим до якості охоронних послуг, що призводить до збільшення кількості нормативних документів.
Чи варто дивуватися, що без чіткого керівництва новий охоронець може розгубитися і легко заплутатися у всій цій паперовій тяганині? Така плутанина часто призводить до розчарування і охоронець може з цим миритися якийсь час (або до тих пір, поки не буде виявлено те, що він не справляється зі складними і незрозумілими для нього обов'язками), але в підсумку охоронці почнуть шукати більш відповідну роботу. Після того, як знайшли, вони йдуть, і процес планування змін починається знову і знову, а охоронці змушені працювати понаднормово, щоб заповнити зміни що «випали».
Клієнти зазвичай змушені миритися з такою «плинністю» в кадрах. Охоронні компанії в свою чергу пояснюють, що "плинність" неминуча у сфері охорони та залучення нових кадрів - це необхідність, але вона також викликає певні ризики і погано позначається на бізнесі. Щоб для клієнта вона проходила максимально безболісно, ТопГард в своїй роботі дотримується чіткої політики щодо кадрів:
- ми беремо на роботу тільки професійних, чесних і відповідальних співробітників або навчаємо їх у власному навчальному центрі охорони;
- інструктаж проводиться досвідченими співробітниками компанії з великим стажем роботи в охороні на об'єктах такого ж типу, як охоронюваний;
- плануванням змін займається окремий співробітник, який веде облік зайнятих і вільних охоронців, які в будь-який момент можуть замінити один-одного на об'єкті, у випадку, якщо один з них не може вийти на зміну по здоров'ю, за сімейними або особистим обставинам. Ми розуміємо, що це "людський фактор" і завжди йдемо на зустріч своїм співробітникам, тому що робота повинна виконуватися якісно, бо від неї залежить репутація компанії.
- Фізична охорона обектів будь якої складності.
- Охорона масових заходів, івентів, бізнес- конференцій, концертів.
- Броньовані авто та персональна охорона.
- Охорона та супровід цінних вантажів.
- Розробка,монтаж та обслуговування систем контролю доступу, сигналізацій та відеоспостереження.
- Оренда авто з водіем або без.
- Тренінги першої домедичноі допомоги.
- Тренінги самозахисту зі зброєю.
- Захист приватності. Виявлення та знешкодження засобів стеження та прослуховування.
- Групи швидкого реагування.
- Безпековий супровід фінансових угод.
- Юридичний супровід. Адвокати.
- Підбір, перевірка, навчання професійного персоналу першого кола безпеки.( охоронці, водіі, менеджери, секретарі, няні, повара, клінінг…)
- онлайн-чат
- форму зворотнього зв'язку на сайті
- e-mail - [email protected]
- за телефонами: (050) 376-09-02, (044) 344-68-34✅