Безпека готелів є однією з важливих складових успішного бізнесу і обов'язком перед клієнтами і персоналом. Постійна зміна постояльців вимагає регулярного контролю, а наявність розважальних комплексів, кафе, підсобних приміщень, пральні, кімнат і прилеглих територій - якісної охорони.

Особливості охорони готелів

Головною особливістю охорони готелів є непомітна робота охорони, що не викликає дискомфорту клієнтів. Охорона не повинна бути нав'язливою, але одночасно повинна створювати відчуття безпеки і контролювати все, що відбувається навколо.

Безпека постояльців повинні забезпечувати представники охоронної фірми: охоронці, які мають не тільки високу фізичну підготовку, а й відповідний зовнішній вигляд і ввічливу мова. Часто клієнти звертаються саме до охоронця, тому його поведінка і підготовка безпосередньо впливають на репутацію готелю або готелю. Тому охоронець є представником готелю також, як і хостес, адміністратор або кухар.

Кожен комерційний об'єкт готельного типу має свої особливості, тому охоронні заходи повинні мати індивідуальний підхід. Технічне оснащення грає важливу роль для забезпечення контролю і безпеки об'єктів. Пожежна сигналізація, детектори, контроль доступу - від цього залежить якісне забезпечення безпеки і контролю. Інженерні споруди у вигляді огорож небезпечних зон, контрольно-пропускні пункти, шлагбауми та інші огородження також важливі при виконанні охоронних послуг. P>

Комплекс охоронних заходів

Охоронні заходи мають на увазі ретельну опіку над великою кількістю суб'єктів і об'єктів готельної індустрії, включаючи спортивні комплекси, автостоянки, пляжні та інші прилеглі території.

Завданнями охоронної компанії по забезпеченню безпеки готелів є:

  • забезпечення доступу і запобігання несанкціонованого проникнення в приміщення і на територію закладу; >
  • надання схоронності транспортних засобів на паркувальному території готелю;
  • виявлення ризикових зон і опрацювання сценаріїв з контролю цих зон;
  • забезпечення безпеки надходження і видачі матеріальних цінностей в готелі;
  • контроль за дотриманням постояльцями процедур доступу в приміщення і дотриманням громадського порядку;
  • надання допомоги персоналу при виникненні нестандартних ситуацій;
  • запобігання пожежонебезпечних ситуацій та гасіння пожеж за відпрацьованими сценаріями;
  • припинення протиправних дій та повідомлення про них в поліцію.

Комплекс послуг повинен забезпечувати постояльцям захист від надзвичайних проісшес