Охоронні послугиФізична охорона об'єктівОхорона ритейл магазинів


Особливості забезпечення безпеки і організація охорони для магазинів рітейлу

Головна ознака рітейлу - велика різноманітність товарів і послуг, які можна придбати в одному місці. Для покупців магазини рітейлу привабливий тим, що в таких магазинах можна знайти багато варіантів товару, зробити більш зважений вибір і придбати саме те, що хочеться. Сьогодні в Україні в кожному великому місті (Київ, Одеса, Харків, Дніпро) представлені такі відомі світові бренди ритейла як «Метро», «Ашан», «Білла», «Епіцентр», «Леруа Мерлен», «Декатлон» та ін.

Можна виділити два основних типи рітейлу:

  • Продуктовий ритейл, який полягає в торгівля різноманітними продуктами харчування на значній площі, (наприклад, в супермаркетах і гіпермаркетах). Це найстабільніша сфера ритейлу, яка працює навіть під час кризи, адже харчові продукти - це товари першої необхідності.
  • Мережевий рітейл. Це мережі магазинів, які об'єднує єдина торгова концепція і власник. Найчастіше система закупівлі та обліку товарів разом з логістикою одна для всіх торгових точок, що дозволяє скоротити витрати і продавати аналогічні товари за ціною нижче, ніж у конкурентів.


Важливість правильного сервісу охорони для клієнта магазину

Однією з головних особливостей роботи магазинів рітейлу - велика інтенсивність переміщення людей і товарів, наявність численних взаємопов'язаних технологічних процесів, кількість комунікацій між сервісними службами, персоналом і постачальниками товарів. І все це заради і для покупця, якому потрібно створити безпечні та комфортні сервіс і простір.

І, звичайно, охорона - це одна з головних частин сервісу, з якою комунікує клієнт і всі служби торгівельного комплексу.

Для покупця, охоронець - це та людина, яку він бачить першою при вході в магазин. І перше враження у нього складеться від того, наскільки цей охоронець буде ввічливим, акуратним і уважним до покупця.

Охоронець в середині магазину - це помічник покупця, який підкаже, де і які групи товарів знаходяться. Охоронець першим відреагує на стан покупця, якщо того стало погано. Співробітники Топгард проходять спеціальну сертифіковану програму домедичної допомоги, а всі пости охорони укомплектовані професійними аптечками з відповідними ліками і засобами.

У разі надзвичайної ситуації, команда охорони проведе швидку і безпечну евакуацію, як відвідувачів, так і персоналу, а в разі пожежі - активно включиться в протипожежні дії (для цього наші співробітники проходять спеціальні сертифіковані протипожежні курси). Крім цього, безпосередньо на території торгового комплексу регулярно проводяться навчальні практичні тренінги. Безпека клієнта - це наш головний пріоритет.


Практична значимість професійної охорона для менеджменту і керівництва магазинів рітейлу (структура і пости охорони)

Структура фізичної охорони не однорідна, вона може істотно відрізнятися в залежності від типу об'єктів. У категорію безпеки роздрібної торгівлі - retail security services - можна віднести не тільки великі мережеві магазини і супермаркети. Сюди входить і організацію охорони торговельних центрів, в яких розташовано більшість мережевих і продуктових магазинів рітейлу.

Всіх їх об'єднує велику кількість людей, наявність численних переходів, службових входів і виходів, підсобних приміщень, тому у них склався загальний принцип побудови системи безпеки. Які цілі переслідуються?

Перш за все, професійна охорона торгових центрів орієнтована на запобігання протиправних дій і злодійства. Наступною не менш важливою складовою роботи служби безпеки і охорони магазину є:

  • Посилення заходів протипожежної безпеки, відпрацювання сценаріїв і практичні тренінги по локалізації та евакуації відвідувачів і персоналу;
  • Посилення пильності проти загрози тероризму, навчання локалізації, комунікації та взаємодії зі спецслужбами МВС і СБУ;
  • Контроль діяльності персоналу і постачальників, фіксація і реагування на протиправні дії, службові розслідування;
  • Недопуск конфліктних ситуацій з відвідувачами;
  • Надання першої домедичної допомоги відвідувачам і персоналу.

Зазвичай, територія магазину та торговельної зали зокрема контролюється системами відеоспостереження, з якими працюють спеціалісти відеонагляду. У разі виникнення конфліктної ситуації, або неадекватної поведінки когось з відвідувачів на території магазину, в цю зону миттєво направляється охоронець або група охоронців. За необхідності вони координують свою діяльність з діями правоохоронних органів.

Для керівництва компанії рітейлу, охорона – дуже важлива та невід’ємна частина організації та контролю свого бізнесу!

Пост «Вхід клієнта» – ввічливий контроль масочного режиму (в час карантину), недопущення проходу в торгівельну залу покупців з тваринами (якщо цього вимагає керівництво закладу) та осіб у стані алкогольного та наркотичного стану, контроль заборони виходу покупців через зону «вхід», координація з адміністрацією допуску до зали представників державних контролюючих органів, запобігання неправомірним діям з боку клієнтів магазину, фіксація на бодікамеру будь яких порушень та конфліктів, домедична допомога, евакуація та участь у протипожежних заходах.

Пост «Вихід клієнта» - ввічлива перевірка чеків на придбаний товар, аби запобігти можливим помилкам касирів; реагування на спрацювання антикрадіжних рамок; у разі протиправних дій фіксація їх на бодікамемеру, затримання та передача порушника поліціі; домедична допомога, евакуація, участь у протипожежних заходах.

Пост «Адміністративний вхід» - температурний скринінг під час карантинних обмежень, ввічлива ідентифікація за документами, відповідна фіксація та огляд усіх працівників на вході та виході; контроль переміщення товарів та матеріальних цінностей з фіксацією та відповідно до процедури, письмово затвердженою адміністрацією; координація з адміністрацією візитів представників державних контролюючих органів, домедична допомога, евакуація, участь у протипожежних заходах.

Пост «Мобільний пост» - ввічлива допомога та комунікація з клієнтом у торговельній залі, контроль алармаціі (сигналізації) на окремі групи товарів, контроль поведінки відвідувачів, запобігання вчиненню протиправних дій та їх припинення; вирішення конфліктних ситуацій у межах своєї компетенції, координування дій з постом відеоспостереження, та реагування на їх виклики; домедична допомога, участь в евакуації та протипожежних заходах.

Рампа. Пост прийому та відвантаження товару: прийом товару відповідно до затвердженого адміністрацією алгоритму; фіксація та контроль автотранспорту постачальників, фотофіксація вивантаження товару, перевірка цілісності пломб та відповідності ТТН, алармація товару, контроль відвантаження та утилізації товару, відповідно до процедури та документації, затвердженої адміністрацією; домедична допомога, участь в евакуації та протипожежних заходах.

Пост «Відеомоніторінг»: моніторинг ситуації в ТЦ у реальному часі, координація всіх постів, відповідно до ситуації; виявлення помилок касирів у реальному часі та оффлайн; виявлення неправомірних дій відвідувачів та персоналу; розслідування крадіжок та псування ТМЦ, архівація відео та координація дій при надзвичайних ситуаціях та евакуації.

Пост «Старший зміни»: дислокація - вся територія ТЦ. В обов’язки входять: комунікація з керівництвом всіх підрозділів ТЦ; реагування на конфліктні ситуації та їх вирішення; перевірка не алармованого товату в ТЦ; перерахунок товарів, відповідно інструкцій; контроль продажу та відвантаження товару з рампи, розслідування крадіжок та псування ТМЦ, запобігання та припинення протиправних дій на території ТЦ, ведення службової документації, координація дій при надзвичайних ситуаціях, домедична допомога участь в евакуації та протипожежних заходах.

Пост «Керівник підрозділу охорони». Обов’язки: комунікація з керівництвом ТЦ, керівниками підрозділів та регіональними представниками, розслідування крадіжок та невідповідностей при відповідальному збереженні, уцінці та розпродажу товару, координація та контроль взаємодії всіх постів охорони та підрозділів ТЦ, запобігання та припинення протиправних дій з боку відвідувачів або персоналу, комунікація з правоохоронними органами стосовно припинення правопорушень на території ТЦ, організація та забезпечення процесів навчання, тренування та реагування співробітників в позаштатних ситуаціях таких як евакуація, пожежа, конфлікти, затримання крадіїв та правопорушників, ввічлива комунікація з клієнтом та персоналом, домедична допомога, охайний вигляд та відповідність екіпірування стосовно постів. Контроль роботи підрозділу охорони, відповідно до договору, та надання звіту керівництву ТЦ та регіональним представникам компанії.

В залежності від розмірів ТЦ в кожному окремому випадку функціональні обов’язки та кількість постів можуть бути різними, але практична ефективність буде залежати від правильної побудови архітектури безпеки вашого підприємства та професійності команди охорони!


Які дії маються на увазі під охороною магазину?

Послуги охорони супер і гіпермаркетів (типу «Ашан», «Сільпо» «Велика кишеня» і ін.) Передбачають цілий комплекс заходів, в тому числі:

  • Аналітична оцінка об'єкта для виявлення найбільш слабких місць і розробка плану побудови системи безпеки;
  • Внесення на розгляд Замовнику конкретної моделі надійної охоронної системи, яка з максимальною ефективністю забезпечить безпеку об'єкта з мінімальною втратою часу і фінансових витрат на придбання спеціального обладнання;
  • установка рамок, пропускних пунктів з електронно-магнітними детекторами, турнікетів;
  • при необхідності монтаж сигналізації несанкціонованого проникнення, систем відеоспостереження, датчиків та інших технічних засобів охоронного призначення;
  • навчання та практична підготовка співробітників охорони магазинів, розробка для них посадових інструкцій.

Зовнішній вигляд та екіпірування

Ми вже говорили, що варто врахувати ще один важливий фактор. Охоронець - це перша людина, яка зустрічає вас біля входу в торговий зал. Це, так би мовити, мало не обличчя фірми, яке створює перше враження про компанію. Тому і відповідно до корпоративною етикою даного торгового підприємства, важливо, щоб він виглядав строго і солідно. До речі, в компанії Топгард, одному з лідерів ринку охоронних послуг, і для рітейлу, зокрема, одяг співробітникам шиють на замовлення.

Також співробітник охорони повинен бути відповідно екіпірований. Як правило, це система кодованої зв'язку, необхідні засоби для запобігання дій зловмисників (перцевий балончик, наручники і т.д.), мобільний гаджет (мобільна тривожна кнопка для виклику групи швидкого реагування.

Варто відзначити, що охоронці компанії Топгард завжди мають при собі ще і аптечку для надання першої медичної допомоги, а самі регулярно проходять тренінги з парамедицина.

Крім того охорона супермаркету повинна бути підтягнута і акуратна, мати хорошу фізичну форму, вміти ввічливо і доброзичливо звертатися з відвідувачами, залагоджувати дрібні непорозуміння, в конфліктних ситуаціях проявляти стійкість до стресів, спокій, здоровий глузд. Додамо, що всього цього навчений кожен охоронець компанії ТОПГАРД.


Технічний бік питання

Вартість охорони магазину сьогодні багато в чому залежить від того, як цей магазин технічно оснащений для захисту від крадіжок. У компанії ТОПГАРД цим займається окремий технічний відділ (посилання на "Топгард діджітл). Його фахівці за бажанням замовника змонтують необхідне для цього обладнання - від рамок і датчиків руху до сигналізації і камер відеоспостереження.

Сьогодні ТОПГАРД - одна з небагатьох охоронних структур, яка приділяє велику увагу саме технічному боку питання, економлячи гроші клієнта. Адже всім відомо, що ціна за охорону магазина буде більшою, якщо там буде задіяно більше фізичних постів охорони. Крім того, наявність сучасного технічного обладнання дозволяє одному охоронцеві в великому за площею магазині контролювати всі його зони зі свого мобільного гаджета.

Крім того, така ж можливість є і у власника магазину або делегованих їм осіб. Погодьтеся, що в разі, коли ви, перебуваючи в діловому відрядженні можете спостерігати за своєю власністю, зводить, практично на "ні" питання "а скільки коштує охорона магазину".


ТОПГАРД - компанія, якій довіряють

Понад два десятки років компанія Топгард стоїть на сторожі інтересів українських громадян, в тому числі представників середнього і малого бізнесу, що займаються торгівлею. Ми робимо все можливе для захисту особи і її власності від зловмисників і шахраїв. Щоб отримати уявлення про нашу компетентності та професіоналізмі, досить подивитися на сайті список клієнтів, яким в даний час вже надаються послуги охорони торгових центрів, бутіків, магазинів. Серед наших клієнтів мало не всі найбільші торговельні центри Києва, Одеси, Харкова та Дніпра.

Ми забезпечували безпеку найбільших світових спортивних змагань, як-то ЄВРО 2012 і фінал Ліги Чемпіонів з футболу, конкурси Євробачення, концерти найбільших музичних зірок. УЄФА визнав нас однією з кращих міжнародних компаній з надання послуг у сфері безпеки.

Ми постійно розвиваємося і вдосконалюємося, вивчаємо передові охоронні технології, уважно відстежуємо поява останніх інженерно-технічних новинок (сигналізація, відеоспостереження, засоби захисту інформації), обмінюємося досвідом з колегами.

Не втрачайте марно час, якщо вам потрібна охорона торгівельного центру, бутіка та й просто магазину, звертайтеся будь-яким зручним способом: за контактними телефонами або через e-mail. Отримайте компетентну консультацію і прийміть остаточне рішення щодо захисту бізнесу. Ми підберемо і встановимо оптимально ефективну систему безпеки, допоможемо правильно організувати роботу підприємства торгівлі, таким чином, щоб зменшити втрати прибутку через крадіжки, усунемо саму можливість правопорушень.

Компанія ТОПГАРД завжди відкрита до співпраці і готова надати підтримку новим клієнтам!

Рекомендаційні листи

  • Сертификат на соответствие качеству услуг ISO 9001:2015
  • Компания года 2018
  • Рекомендательное письмо Avon
  • Рекомендательное письмо 1+1
  • Рекомендательное письмо UEFA EURO 2012
  • Рекомендательное письмо ARGO
  • Рекомендательное письмо Louis Vuitton
  • Рекомендательное письмо Publicis Group

Подивитися всі листи

Ответы на часто задаваемые вопросы:
Почему компания TopGuard - №1 в своей сфере?🤔
Наша фирма имеет 20 летний опыт и единственная негосударственная структура в Украине, профессионалам которой доверяют обеспечение безопасности первых лиц мировой политики. ✅
Какие услуги предоставляете? ✅
Перечень услуг компании по охране:
  • Объектов
  • Личной безопастности
  • Массовых мероприятий
  • Информации
А также: технические услуги, юридические услуги, аренда автомобилей с водителем.✅
Охорона ритейл магазинів, как получить консультацию? ✅
Получить консультацию от специалистов возможно через:
  • онлайн-чат
  • форму обратной связи на сайте
  • e-mail - [email protected]
  • по телефонам: (050) 376-09-02, (044) 344-68-34✅