НовиниСучасний сервіс охорони магазинів рітейлу - це безпека і зручність для покупців, і необхідність для власників

Всі ми регулярно відвідуємо великі продуктові супермаркети та промислові гіпермаркети, навіть не маючи на увазі, що все це називається магазинами рітейлу. Але знаємо, що всі вони добре охороняються. А ось сама охорона, це не тільки служба по запобіганню розкрадань і боротьбі з порушниками, але ще і перший помічник в разі, якщо ви потрапили в позаштатну ситуацію. Охоронець також корисний покупцеві, як і необхідний власнику такого великого магазину. 

Головна ознака рітейлу - велика різноманітність товарів і послуг, які можна придбати в одному місці. Для покупців магазини рітейлу привабливий тим, що в таких магазинах можна знайти багато різноманітних товарів і зробити зважений вибір, що придбати в першу чергу. А іноді, і самі прилавки підказують про те, що ми купити забули.

Сьогодні в Україні в кожному великому місті представлені такі відомі світові бренди ритейла як «Метро», «Ашан», «Білла», «Новус» «Епіцентр», «Леруа Мерлен» та ін.

Взагалі-то можна виділити два основних типи рітейлу: продуктовий, який полягає в торгівлі різноманітними продуктами харчування. (Це найстабільніша сфера ритейлу, яка працює навіть під час кризи, адже харчові продукти - це товари першої необхідності). І мережевий рітейл, що складається з мережі магазинів, які об'єднує єдина торгова концепція і власник. У таких магазинах система закупівлі та обліку товарів разом з логістикою одна для всіх торгових точок, що дозволяє скоротити витрати і продавати аналогічні товари за ціною нижче, ніж у конкурентів.



Охорона для клієнта магазину: досвід ТОПГАРД

Однією з головних особливостей роботи магазинів рітейлу - велика інтенсивність переміщення людей і товарів, велика кількість комунікацій між службами сервісу, персоналом і постачальниками товарів. І все це заради і для покупця, якому потрібно створити безпечні та комфортні сервіс і простір.

І, звичайно, фізична охорона магазину - це одна з головних частин сервісу, з якою спілкується клієнт і всі служби торгового комплексу.

Для покупця, охоронець - це та людина, яку він бачить першим при вході в магазин. І перше враження складається від того, наскільки цей охоронець ввічливий, акуратний і уважний до покупця.

Якщо ви перебуваєте в торговому залі, то охоронець в середині магазину - це помічник покупця, який підкаже, де і які групи товарів знаходяться.

Охоронець першим відреагує на стан покупця, якщо того стало погано. А в разі надзвичайної ситуації, команда охорони проведе швидку і безпечну евакуацію, а в разі пожежі - активно включиться в протипожежні дії. (До речі для цього співробітники компанії ТОПАРД, які здійснюють охорону в більшості магазинів рітейлу в країні, проходять спеціальні сертифіковані протипожежні курси). Та й при крадіжці гаманця, до першого, кого ви звернетеся, буде співробітник служби безпеки.

Безпека клієнта - це наш головний пріоритет.

Користь сервісу охорони для менеджменту і керівництва магазинів рітейлу

Для керівництва компанії рітейлу, охорона - дуже важлива і невід'ємна частина організації та контролю свого бізнесу.

Структура фізичної охорони не однорідна, вона може істотно відрізнятися в залежності від типу об'єктів. У категорію безпеки роздрібної торгівлі - retail security services - можна віднести не тільки великі мережеві магазини і супермаркети. Сюди входить і організацію охорони торговельних центрів, в яких розташовано більшість з них.

Всіх їх об'єднує не тільки велика кількість людей, але і наявність численних переходів, службових входів і виходів, підсобних приміщень, тому у них склався загальний принцип побудови системи безпеки. Які цілі переслідуються?Перш за все, професійна охорона торгових центрів орієнтована на запобігання протиправних дій і злодійства. Наступною не менш важливою складовою роботи служби безпеки і охорони магазину є посилення заходів протипожежної безпеки, відпрацювання сценаріїв і практичні тренінги по локалізації та евакуації відвідувачів і персоналу.

Сьогодні всі професійні охоронні структури пильно стежать за терористичними загрозами. Їх навчають комунікації та взаємодії зі спецслужбами МВС і СБУ в разі виникнення загроз.

Співробітники Служби безпеки України також контролюють і діяльність персоналу магазину, і постачальників, допомагають у проведенні, в разі потреби, службових розслідувань. До речі, саме охоронці не допустять конфліктів між персоналом і відвідувачами, це їх зона відповідальності.

Де знаходиться охорона магазину

Зазвичай, територія магазину і торгового залу, зокрема, контролюється системами відеоспостереження, з якими працюють фахівці відеоспостереження (їх покупець не бачить). У разі виникнення конфліктної ситуації або неадекватної поведінки кого-то з відвідувачів на території магазину, в цю зону миттєво прямує охоронець або група охоронців. При необхідності, порушника спокою передають в руки поліції.

Охорона починається зі входу в магазин, сьогодні де важливий і охайний охоронець все-таки зажадає від вас надіти маску - карантин все-таки. Вам заборонять вхід з тваринами; не пустять, якщо ви п'яні або ведете себе неадекватно. До того ж вам нагадають, що виходити треба через «вихід».

До речі, на виході теж є охоронець, який чемно перевірить чек на придбаний товар або попросить вас показати, що ви придбали, якщо спрацює протикрадіжна рамка.

Якщо ви захочете побачити адміністрацію закладу, то теж зіткнетеся з співробітником охорони, в обов'язки якого входь перевірка документів. Причому навіть у осіб, які прийшли з перевіркою.

Про охоронця в залі ми вже говорили, але крім допомоги покупцям розібратися, що де знаходиться, він ще і стежить, щоб ті не зривали бирки з товару (саме вони «дзвенять» при проходженні рамки) і не з'ясовували між собою стосунки.

Ви також зустрінете охоронця і біля рампи, контролюючого і фіксуючого завезення і вивезення товару.

А ось, кого ви не побачите, як ми вже писали, так це співробітників, які ведуть відеомоніторинг. Вони не тільки спостерігають за тим, як би «хто чого не взяв зайвого і таємно», а й контролюють не зовсім «чистих на руку» касирів.

Старшого зміни та керівника підрозділу охорони ви теж навряд чи побачите, якщо нічого екстраординарного в магазині не відбудеться. Але все, поголовно всі співробітники безпеки навчені і допомагатимуть вам покинути будівлю в разі евакуації, нададуть вам першу медичну допомогу. Ви побачите їх в перших рядах під час гасіння пожежі (вони цього теж навчені).

Організація і забезпечення процесів навчання, тренування і реагування співробітників в нештатних ситуаціях, таких як евакуація, пожежа, конфлікти, затримання злодіїв і правопорушників; ввічлива комунікація з клієнтом і персоналом, домедичної допомогу, охайний вигляд і відповідність екіпіровки щодо постів - це велика системна робота компанії і відмінна риса співробітників компанії ТОПГАРД.

Що ж таке охорона магазину

Це цілий комплекс заходів, в числі яких і аналітична оцінка об'єкта для виявлення найбільш слабких місць, і розробка плану побудови системи безпеки; і внесення на розгляд замовнику конкретної моделі надійної охоронної системи.

Крім того це і технічна сторін питання, як установка рамок, пропускних пунктів з електронно-магнітними детекторами, турнікетів, а при необхідності і монтаж сигналізації несанкціонованого проникнення, систем відеоспостереження, датчиків та інших технічних засобів охоронного призначення. Сьогодні ТОПГАРД - одна з небагатьох охоронних структур, яка приділяє велику увагу саме на технічну сторону питання, економлячи гроші клієнта. Адже всім відомо, що ціна за охорону магазину буде більшою, якщо там буде задіяно більше фізичних постів охорони. Крім того, наявність сучасного технічного обладнання дозволяє одному охоронцеві в великому за площею магазині контролювати всі його зони зі свого мобільного гаджета.

Також співробітник охорони повинен бути відповідно екіпірований. Як правило, це система кодованої зв'язку, необхідні кошти для локалізації дій зловмисників (перцевий балончик, наручники і т.д.), мобільний гаджет (мобільна тривожна кнопка для виклику групи швидкого реагування. Варто відзначити, що охоронці компанії ТОПГАРД завжди мають при собі ще і аптечку для надання першої медичної допомоги, а самі регулярно проходять тренінги з парамедицини.

ТОПГАРД - охоронна компанія, якій довіряють

Понад два десятки років компанія ТОПГАРД успішно працює на українському ринку. Ми робимо все можливе для захисту особистості і її власності від зловмисників і шахраїв. Щоб отримати уявлення про нашу компетентності та професіоналізмі, досить подивитися на сайті список клієнтів, яким в даний час вже надаються послуги охорони. Ми забезпечували безпеку найбільших світових спортивних змагань, як-то ЄВРО 2012 і фінал Ліги Чемпіонів з футболу, конкурси Євробачення, концерти найбільших музичних зірок. УЄФА визнав нас однією з кращих міжнародних компаній з надання послуг у сфері безпеки.

Замовте послугу з охорони вашого магазину рітейлу і переконайтеся - з ТОПГАРД безпечно всім!

 

Ответы на часто задаваемые вопросы:
Почему компания TopGuard - №1 в своей сфере?🤔
Наша фирма имеет 20 летний опыт и единственная негосударственная структура в Украине, профессионалам которой доверяют обеспечение безопасности первых лиц мировой политики. ✅
Какие услуги предоставляете? ✅
Перечень услуг компании по охране:
  • Объектов
  • Личной безопастности
  • Массовых мероприятий
  • Информации
А также: технические услуги, юридические услуги, аренда автомобилей с водителем.✅
, как получить консультацию? ✅
Получить консультацию от специалистов возможно через:
  • онлайн-чат
  • форму обратной связи на сайте
  • e-mail - [email protected]
  • по телефонам: (050) 376-09-02, (044) 344-68-34✅