Служба охорони займається наступними завданнями:

  • забезпеченням безпеки діяльності компанії;
  • організацією грамотних правових та інших взаємодій;
  • винятком ймовірності несанкціонованого доступу до інформації;
  • контролем дотримання правил доступу та допуску до предметів комерційної таємниці;
  • своєчасним виявленням і перекриттям каналів витоку інформації;
  • охороною будівель, приміщень, всілякого обладнання та іншої власності компанії.

Таким чином, служба охорони відповідає за забезпечення безпеки всередині компанії по всіх можливих напрямах діяльності. P>

Серед ключових функцій розглянутої служби слід виділити нижчеперелічені положення:

  • організація та забезпечення з подальшим контролем дотримання встановленого пропускного режиму;
  • контроль виконання робіт з питань організаційного та правового врегулювання;
  • участь у підготовці основоположних документів, тим чи іншим чином зачіпають питання безпеки; li>
  • вивчення всіляких комерційних, фінансових, виробничих та інших таємниць з метою їх подальшого захисту;
  • організація та контроль за проведенням службових розслідувань при виявленні факту будь-якого роду порушень;
  • організація та проведення регулярної підготовки співробітників за напрямками, що зачіпають питання комерційної таємниці, з метою забезпечення захисту секретів компанії;
  • ведення обліку сейфів та інших подібних сховищ;
  • підтримка контактів з правоохоронними органами та іншими підвідомчими структурами у разі появи такої необхідності.

Права, обов'язки і структурні одиниці служби безпеки

Служба безпеки відноситься до числа самостійних організаційних одиниць. Підпорядковується керівнику підприємства. На чолі служби - начальник, за сукупністю виконує функції зама керівника з безпеки.

До складу служби безпеки входять нижчеперелічені структурні одиниці:

  • відділи охорони і режиму;
  • спецвідділ, уповноважений займатися обробкою секретної документації;
  • інженерно-технічна група;
  • служба безпеки, що здійснює контроль зовнішньої діяльності компанії.

Служба охорони має право на:

  • вимога від працівників компанії, клієнтів і партнерів дотримання положень, які тим чи іншим чином зачіпають питання комерційної таємниці; li>
  • внесення пропозицій щодо всебічного поліпшенню заходів, спрямованих на захист комерційної таємниці.

Перелік обов'язків співробітників служби безпеки складається з наступних пунктів:

  • здійснення контролю за виконанням положень щодо дотримання комерційної таємниці; li>
  • підготовка доповідей для безпосереднього керівництва про наявні порушення у відношенні захисту комерційної таємниці та інших положень, здатних нашкодити компанії; li>
  • виключення можливості несанкціонованого доступу до комерційної таємниці та іншим матеріалам, що вимагає відповідного захисту.

Представники служби безпеки несуть особисту відповідальність за порушення комерційної таємниці і не використання своїх повноважень під час виконання прямих функціональних обов'язків.

Положення, які були розглянуті вище, можуть змінюватися, доповнюватися і скорочуватися залежно від особливостей діяльності конкретного підприємства та особливостей його внутрішньої політики.